Hashtag academy facebook pixel

SMM (маркетинг в соціальних мережах)

Опис курсу SMM-маркетолог

Найефективнішим способом доведення інформації до визначених категорій людей на сьогоднішній день вважається розміщення її в соціальних мережах (Facebook, Instagram та ін.). Адже більшість людей активного віку зареєстровані і майже щодня відвідують ті чи інші соц.мережі, входять до тих чи інших інтернет-груп (професійні, за інтересами, напрямками діяльності тощо). Організатору необхідно лише створити відповідний контент, поширити його по найближчому колу цільової аудиторії, а далі люди вже самостійно поширюють її в колах своїх друзів/підписників.

Цим активно стали користуватися маркетологи компаній, щоб просувати на ринки товари та послуги.

Але далеко не кожна компанія має власного маркетолога, який володіє знаннями і вміннями щодо SMM. Для більшості з них вигідніше замовляти послуги з просування свого контенту у SMM фрілансерів. Саме для них сьогодні відкрито величезне поле гарно оплачуваної роботи.

Разом з тим, дана діяльність потребує цілого комплексу знань та вмінь і забезпечить Вам їх здобуття двохмісячний курс SMM в Hashtag-академії під керівництвом викладача з багаторічним досвідом роботи за цим напрямком.

У нас Ви навчитеся створювати та налаштовувати сторінки у соц.мережах, створювати професійний контент, оформлювати та просувати його, таргетувати (вибирати та спрямовувати контент до зацікавленої інтернет-аудиторії).

Для можливості гарантованого освоєння даного курсу Вам всього-на-всього необхідно бути впевненим користувачем ПК. Жодних інших знань не потрібно. Бажано лише добре знати клавіатуру та впевнено набирати текст в українській, російській та англійській розкладці.

Тривалість та інтенсивність курсу

План проведення занять

  • Про курс
  • Ера інтернету та SMM. Cоціальні мережі
  • SMM-менеджер
  • SMM-стратегія
  • Старт в SMM: з чого розпочати
  • Знайомство з instagram. Основний функціонал
  • Створення, оформлення шапки та налаштування бізнес профілю
  • Як працює соціальна мережа з середини
  • Контент, його види в smm
  • Правила візуального оформлення сторінки в IG
  • Створення фото та відео
  • Активні посилання, хештеги та розміщення допису в стрічці
  • Stories. Актуальні історії
  • Методики залучення цільової аудиторії
  • Як не потрапити в бан
  • Статистика та аналітика профілю
  • Знайомство з блогерами
  • Пошук, співпраця та  правила вибору
  • ТЗ, оцінка результатів
  • Продажі в instagram
  • Воронка продаж, її застосування на практиці
  • Знайомство з facebook. Функціонал та можливості
  • Особистий профіль та безпека
  • Підготовка до “входу” бренду в соц.мережу
  • Групи у facebook
  • Бізнес профіль – це супер інструмент
  • Створення та налаштування
  • Інформація в профілі
  • Кнопка дії та бронювання
  • Контент та карта контенту
  • Візуальний контент. Колір та його поєднання
  • Особливості створення в FB: стрічка, stories та live
  • Акційна пропозиція в FB
  • Планування в SMM
  • Вигляд має значення
  • Копірайтинг, або як писати правильно
  • Ефективний рекламний текст
  • Створення подій
  • Органічне просування та способи залучення
  • Додаткові методи розкрутки в facebook
  • Магазин facebook
  • Додаткові канали для маркетингу
  • Можливості FB messenger
  • Чат-бот: особливості, інструменти для створення
  • статистика та аналітика
  • Звітування перед замовником
  • Таргетинг
  • Цільова аудиторія
  • Правила рекламної діяльності та політика facebook
  • Закупка реклами, аукціон
  • Рекламні кабінети: ads manager
  • Вимоги до рекламного допису
  • Особливості просування з бізнес сторінки
  • Просування в instagram
  • Просування stories
  • Просування у facebook
  • Рекламні цілі в ads manager
  • Структура рекламної кампанії
  • Плейсменти
  • Функціонал ads manager
  • Техніка створення
  • Налаштування аудиторії
  • Особливості вибору плейсментів
  • Оптимізація та показ
  • Налаштування оголошень. Рекламний креатив
  • Utm-мітки
  • Особливості запуску реклами з різними цілями
  • Що ви ще маєте знати про запуск реклами
  • Ремаркетинг
  • Facebook pixel
  • Індивідуально налаштовані аудиторії
  • Business suite
  • Business manager: для чого та кому
  • Створення та можливості бізнес менеджера
  • На завершення

Ціна на курс SMM-маркетолог

форма навчання ціна (за місяць) оплата всього курсу (-10%)
Група для дорослих 2500 грн.2000 грн. 3600 грн.
Індивідуальне навчання 200 грн. / за годину

Чому саме SMM (маркетинг в соціальних мережах):

Схожі комп'ютерні курси

Можливо Вас зацікавлять суміжні напрямки навчання, які тісно пов'язані між собою.

СЕО оптимізація

SEO-просування

200грн.за годину

Пошукова оптимізація сайтів завжди в тренді для довгострокової перспективи серйозних проектів. На курсі SEO навчитеся усім необхідним тонкощам для ефективної пошукової видачі.

Записатись Детальніше
Контекстна реклама

Контекстна реклама

200грн.за годину

Платна реклама завжди приносила миттєвий результат. На курсі по контекстній рекламі Ви дізнаєтесь про всі тонкощі налаштувань та про можливі підводні камені.

Записатись Детальніше