Hashtag academy facebook pixel

SMM (маркетинг в соціальних мережах)

Опис курсу SMM-маркетолог

Найефективнішим способом доведення інформації до визначених категорій людей на сьогоднішній день вважається розміщення її в соціальних мережах (Facebook, Instagram та ін.). Адже більшість людей активного віку зареєстровані і майже щодня відвідують ті чи інші соц.мережі, входять до тих чи інших інтернет-груп (професійні, за інтересами, напрямками діяльності тощо). Організатору необхідно лише створити відповідний контент, поширити його по найближчому колу цільової аудиторії, а далі люди вже самостійно поширюють її в колах своїх друзів/підписників.

Цим активно стали користуватися маркетологи компаній, щоб просувати на ринки товари та послуги.

Але далеко не кожна компанія має власного маркетолога, який володіє знаннями і вміннями щодо SMM. Для більшості з них вигідніше замовляти послуги з просування свого контенту у SMM фрілансерів. Саме для них сьогодні відкрито величезне поле гарно оплачуваної роботи.

Разом з тим, дана діяльність потребує цілого комплексу знань та вмінь і забезпечить Вам їх здобуття двохмісячний курс SMM в Hashtag-академії під керівництвом викладача з багаторічним досвідом роботи за цим напрямком.

У нас Ви навчитеся створювати та налаштовувати сторінки у соц.мережах, створювати професійний контент, оформлювати та просувати його, таргетувати (вибирати та спрямовувати контент до зацікавленої інтернет-аудиторії).

Для можливості гарантованого освоєння даного курсу Вам всього-на-всього необхідно бути впевненим користувачем ПК. Жодних інших знань не потрібно. Бажано лише добре знати клавіатуру та впевнено набирати текст в українській, російській та англійській розкладці.

Тривалість та інтенсивність курсу

План проведення занять

  • Про курс
  • Ера інтернету та smm. Cоціальні мережі
  • Smm-менеджер
  • Smm-стратегія
  • Старт в SMM: з чого розпочати
  • Знайомство з instagram. Основний функціонал
  • Створення, оформлення шапки та налаштування бізнес профілю
  • Як працює соціальна мережа з середини
  • Контент, його види в smm
  • Правила візуального оформлення сторінки в IG
  • Створення фото та відео
  • Активні посилання, хештеги та розміщення допису в стрічці
  • Stories. Актуальні історії
  • Методики залучення цільової аудиторії
  • Як не потрапити в бан
  • Статистика та аналітика профілю
  • Знайомство з блогерами
  • Пошук, співпраця та правила вибору
  • ТЗ, оцінка результатів
  • Продажі в instagram
  • Воронка продаж, її застосування на практиці
  • Знайомство з facebook. Функціонал та можливості
  • Особистий профіль та безпека
  • Підготовка до “входу” бренду в соц.мережу
  • Групи у facebook
  • Бізнес профіль – це супер інструмент
  • Створення та налаштування
  • Інформація в профілі
  • Кнопка дії та бронювання
  • Контент та карта контенту
  • Візуальний контент. Колір та його поєднання
  • Особливості створення в FB: стрічка, stories та live
  • Акційна пропозиція в FB
  • Планування в SMM
  • Вигляд має значення
  • Копірайтинг, або як писати правильно
  • Ефективний рекламний текст
  • Створення подій
  • Органічне просування та способи залучення
  • Додаткові методи розкрутки в facebook
  • Магазин facebook
  • Додаткові канали для маркетингу
  • Можливості FB messenger
  • Чат-бот: особливості, інструменти для створення
  • статистика та аналітика
  • Звітування перед замовником
  • Таргетинг
  • Цільова аудиторія
  • Правила рекламної діяльності та політика facebook
  • Закупка реклами, аукціон
  • Рекламні кабінети: ads manager
  • Вимоги до рекламного допису
  • Особливості просування з бізнес сторінки
  • Просування в instagram
  • Просування stories
  • Просування у facebook
  • Рекламні цілі в ads manager
  • Структура рекламної кампанії
  • Плейсменти
  • Функціонал ads manager
  • Техніка створення
  • Налаштування аудиторії
  • Особливості вибору плейсментів
  • Оптимізація та показ
  • Налаштування оголошень. Рекламний креатив
  • Utm-мітки
  • Особливості запуску реклами з різними цілями
  • Що ви ще маєте знати про запуск реклами
  • Ремаркетинг
  • Facebook pixel
  • Індивідуально налаштовані аудиторії
  • Business suite
  • Business manager: для чого та кому
  • Створення та можливості бізнес менеджера
  • На завершення

Ціна на курс SMM-маркетолог

форма навчанняціна (за місяць)оплата всього курсу (-10%)
Індивідуальне навчання250 грн. / за годину

Чому саме SMM (маркетинг в соціальних мережах):

Схожі комп'ютерні курси

Можливо Вас зацікавлять суміжні напрямки навчання, які тісно пов'язані між собою.

СЕО оптимізація та просування в топ пошукових систем

SEO-просування

250грн.за годину

Пошукова оптимізація сайтів завжди в тренді для довгострокової перспективи серйозних проектів. На курсі SEO навчитеся усім необхідним тонкощам для ефективної пошукової видачі.

Детальніше
Контекстна реклама в google ads

Контекстна реклама

250грн.за годину

Платна реклама завжди приносила миттєвий результат. На курсі по контекстній рекламі Ви дізнаєтесь про всі тонкощі налаштувань та про можливі підводні камені.

Детальніше